Ogłoszenie numer: 9459559, z dnia 2025-01-27

Klient portalu Praca.pl

Administrator IT / HelpDesk

Miejsce pracy: Jasło

 

Opis stanowiska

  • Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia w systemie ticketowym, zarządzanie incydentami IT.
  • Współpraca przy projektach IT realizowanych przez nasz departament.
  • Zapewnienie niezawodnej pracy infrastruktury IT oraz wsparcie techniczne dla użytkowników – zarówno zdalne, jak i lokalne.
  • Konfiguracja, instalacja i administracja komputerami, urządzeniami mobilnymi, systemami operacyjnymi oraz aplikacjami.
  • Tworzenie i zarządzanie kontami i grupami użytkowników zgodnie z wewnętrznymi procedurami.

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale IT.
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań oraz efektywnego zarządzania czasem.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację.
  • Zdolności analityczne i komunikacyjne, które pomogą w efektywnym rozwiązywaniu problemów.
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych.

Oferujemy

  • Profesjonalny proces onboardingowy.
  • Nowoczesne biuro i pracę z najnowszymi technologiami.
  • Rozwój zawodowy poprzez udział w projektach i szkoleniach.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (karta sportowa, dofinansowanie wakacji dla dzieci, prezenty mikołajkowe, ubezpieczenia grupowe, prywatna opieka medyczna i wiele innych).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Administrator IT / HelpDesk (j. niemiecki)

Klient portalu Praca.pl
podkarpackie / Jasło
Aktywne od: 2025-01-27

Administrator Systemów IT

Medicover Sp. z o.o.
mazowieckie / Warszawa, ul. Branickiego 17​
Aktywne od: 2025-01-10