Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)
Miejsce pracy: Szczecin
Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wszystkich spółek Coloplast na całym świecie. Naszą ambicją jest dostarczanie światowej jakości serwisu. Wspieramy naszą organizację globalnie w zakresie procesów: finansowych, podatkowych, IT, HR, administracji zamówień, marketingu, patentów i innych.
Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami.
- Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec
- Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
- Wystawianie faktur dla płatników i klientów
- Zarządzanie danymi w systemie CRM
- Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo
- Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Znajomość narzędzi Microsoft Office
- Znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
- Umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Gotowość do pracy z biura
- Brak okresu próbnego - umowa na długi okres od samego początku
- Praca stacjonarna z naszego biura w Szczecinie
- Elastyczne godziny pracy, pon-pt
- Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa
- Wewnętrzne szkolenia
- Wspaniałe imprezy firmowe,
- Prywatną opiekę medyczną
- Karty sportowe
- Dofinansowanie do posiłków
- Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy
- Nowoczesne miejsce pracy
- Brak "dress codeu"
- Pyszną kawę i świeże owoce
- Dofinansowanie do dojazdów do pracy