DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- udział w zapewnieniu bieżącej eksploatacji systemu rezerwacji sal dydaktycznych,
- koordynacja systematycznych okresowych i bieżących przeglądów sal dydaktycznych oraz monitorowanie realizacji zgłaszanych napraw i usterek oraz potrzeb dotyczących wyposażenia sal dydaktycznych,
- monitorowanie faktycznego korzystania z sal dydaktycznych zarezerwowanych przez jednostki GUMed i kontrola sposobu odwoływania rezerwacji sal w systemie,
- udział w sporządzaniu, aktualizacji i upowszechnianiu szczegółowego rozkładu zajęć dydaktycznych dla poszczególnych kierunków i lat studiów we współpracy z dziekanatami i opiekunami roczników,
- monitorowanie aktualizacji bazy danych o infrastrukturze dydaktycznej Uczelni w systemie rezerwacji sal dydaktycznych,
- udział w tworzeniu planów modernizacji bazy dydaktycznej Uczelni w oparciu o wnioski zbierane z systematycznych okresowych i bieżących przeglądów sal dydaktycznych, z jednostek organizacyjnych oraz w oparciu o analizy wewnętrzne,
- analiza efektywności wykorzystania ogólnouczelnianej bazy dydaktycznej.